Slingor

Idag har jag varit och fixat mitt hår.
Therese är såååå bra och jag är supernöjd som alltid :)
Hade även ett utvecklingssamtal på skolan och det gick jätte bra tycker jag.
Nu vet vi och behöver inte vara oroliga och allt kommer att lösa sig.
Däremot behöver vi få tag på pengar så vi kan åka med Therese och göra en till MR i STHLM.
Här är väntetiden 8 månader och det går inte.
Så 5000 kr måste vi skrapa ihop tror vi.
Inte billigt men det måste göras så vi kan gå vidare med hennes värk.
Tyvärr så har hon fått bakslag och det behövde hon verkligen inte få.
Tar mycket på allt just nu.
MEN Therese vi fixar det här tillsammans så kommer allt bli bra till slut.
Jag säger bra det här ......
JAG ÄLSKAR MINA DÖTTRAR SÅ MYCKET!!!!!
GLÖM ALDRIG BORT DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0