Vår

Ja nu tror jag våren är på väg.
Men det är fortfarande kallt ute.
Solen skiner och det är mycket ljusare på kvällarna.

Just nu så håller vi på och renoverar gästrummet.
Jag rensar och packar ner saker som inte vi ska ha uppe längre.
Har börjat att riva tapeterna och det är riktigt kul :)
Men det går inte fort för jag kan bara ta lite i taget.
Leffe ska jobba nu till helgen och gå vakt så då får jag ingen hjälp från honom.
Så jag får klara mig själv.
Men det ska nog gå bra om jag bara får ta lite i taget.

Tänkte att jag skulle ha följt med Therese till eskilstuna nu i helgen men jag orkar inte helt enkelt :(
Nu ska jag bara ta det lugnt och vara för mig själv hade jag tänkt.
Ska försöka att träna lite Zumba som är sååå roligt.
Har köpt dvd:n så nu kan jag zumba när jag vill, Jätte skönt.
Har faktiskt fått med Therese och Leffe på det :)

Nästa helg så fyller THERESE 18 ÅR!!
Tänk att tiden har gått så fort.
Då kommer det lite folk hit och hon ska även ha en lite fest för sina kompisar i stan.
Har hyrt en lokal som de ska vara i.

Sitter nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.
GISSA vem som tvättar????
Jo min söta Therese som kom på att hon INTE har några kläder.
Som vanligt när det gäller henne.
Så nu sitter jag här och väntar på att få hänga den.

Förlåt Nathalie för att jag inte kommer i helgen:(
Jag vet att du vill att jag ska komma men jag orkar verkligen inte.
Har så mycket nu och just nu vill jag bara vila och vara lite själv.
Syns nästa helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0