Städa mm

Idag har vi gjort  mycket:)
Leffe har varit på tippen 3 ggr och jag har städat lite det jag kan.
Putsat silverbesticken...ja jag vet det är inte klokt men det behövdes;)
Rensat lite ogräs, tvättat lärt morfar att cykla igen och det gick mycket bättre idag.
Ska nog bli bra det här till slut.
Bokat resa till morfar så han kan åka till fastlandet i sommar.
Han ska flyga den 2/8 och kommer hem den 9/8.
Besöka Anita, janne och Eva.
Kommer bli superbra för honom.

Själv så är magen helt kass :(
Har såå ont och den är sååå svullen så jag ser ut att vara med barn :( INTE okej kan jag säga.
Alla mina kläder som byxor tex gör jätte ont att sätta på sig.
Vill verkligen inte ha tryck på magen.
Vad ska man göra?????
På måndag ska jag beställa Herbalife och se om det kan hjälpa mig.
Har mått mycket bättre när jag ätit det bla för min fibro så nu ska jag se om magen kan må bättre av det.

Nu är det inte längt kvar tills vi åker till USA :)
Börjar få lite resfeber.
Allt ska ju fixas innan vi åker med mat till Therese så hon har i frysen.
Kattmat och lämna Vofflan till Malin och Maja med alla hennes saker.
Vi ska fira midsommar hos Björn och Katarina.
Christian kommer till oss på onsdag.
Vi kommer att ha fullt upp men jag ser fram emot allt.
Hoppas bara att jag kan få må lite bättre bara.

Sedan hoppas jag att Nathalie får ledigt i midsommar så hon kommer hem.
Nu va det för länge sedan vi sågs.
Sofie kommer bara om Nathalie kommer hem så nu håller jag alla tummar att båda mina älskade döttrar kommer.
Jag vill KRAMA om dom <3<3<3

LÄNGTAR LÄNGTAR efter er!!!!!!

Jag är annars väldigt glad och det bubblar om mig ibland ;)
Kan inte säga mer men snart så ;)

Livet är bra ändå även fast många dagar är svåra.

Man måste försöka leva livet och ta vara på alla stunder man kan få som ger en glädje.

ÄLSKAR min familj så otroligt mycket och ni ger mig hopp om att orka leva detta liv med min smärta.
Tur att jag har er!!!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0