Magen......

Har inte uppdaterat så mycket på sista tiden.
Har inte haft orken riktigt.
Sommarvärme har vi haft i nästan 2 v och det har varit helt underbart.
Så brun som jag är nu har jag aldrig varit denna tid :)
Jag älskar verkligen sommar!!!

Det har hänt mycket men jag kan inte skriva om det ännu ;)
Börjar få lite resfeber.
Ska ju åka till USA efter midsommar och träffa Linda o Daryl och alla andra i familjen där.
Ska bli sååå roligt.

Min mage har däremot börjat att krångla ordentligt och det gör inte saken bättre.
Har haft jätte ont i 2 v nu så jag va hos läkaren idag och hon trodde att jag har IBS :(
Inte kul kan jag säga för jag vet hur himla jobbigt min älskade syster har det.
Hon har haft det ett tag så hon vet och jag vet att de är inge kul.
Ska få en remiss så de kan gå vidare med det här och kolla min tarm.

Jag sa till leffe när jag ringde hem att jag inte skulle gräva ner mig men så fort vi slutat prata så kom tårarna.
FY denna em och kväll har varit sååå jobbig.
Men  jag får försöka att lägga om kosten och prova mig fram vad jag kan äta.
Inte lätt kan jag säga.

Therese och Leffe va uppe på fastlandet/STHLM i måndags för att Therese hade fått en tid till röntgen på Sabbatsbergs sjukhus.
Nu håller vi tummmarna att de hittar något innan min älskade dotter bryter ihop helt och hållet.
Hon har haft en tuff tid nu och i morgon ska vi till våran sjukgymnast för att få en välbehövlig massage mm.
Sedan får vi inget mer denna sommar för han går på semester.

Nu tänker jag gå till sängs och försöka att sova och inte tänka på något annat.
Jag har ju min älskade man hemma nu i 7v så det är superskönt.

Älskar min familj otroligt mycket och TACK för allt stöd ni ger mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0