en vanlig dag.

I dag har jag varit duktig igen ;)
Städat, tvättat och plockat undan.
Nu börjar jag få resfeber på riktigt.
Känner att jag inte kommer att hinna göra allt :(
Kommer säkert att glömma bort viktiga saker men jag hoppas att jag har Leffe o Therese som mina komihåglappar ;)
I morgon kommer våran kära vän Christian hit.
Ska bli sååå roligt att få träffas.
Sedan på midsommarafton kommer mina älskade tjejer hem.
kort besök men det kommer bli sååå mysigt.

Men det finns en sak som jag försöker att bortse från och det är att vi måste lämna bort Vofflan under tiden vi är borta.
Som tur är kommer Sofie och hämtar henne efter en vecka.
Hon ska vara hos Therese kompis Maja och hennes familj.
Det kommer bli toppen för henne hoppas jag.
Jag är väl lite "mammig" ;) när det gäller henne.
Jag är ju aldrig ifrån henne mer än kanske ett par timmar åt gången.
Blir ju så när man alltid är hemma.
Tur att jag har henne kan jag säga.
Kommer sakna henne jätte mycket när vi är i USA.
Men jag tror vi kommer ha det toppen mysigt.

nu ska jag se lite på CSI innan sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0