Sthlms resa

Man skulle kanske gå till sängs nu när man ska upp tidigt i morgon.
Åker till fastlandet för Therese ska till sjukgymnasten kl.15
Sedan åker hem till tjejerna i Eskilstuna över natten och sedan vidare till sthlm.
Leffe ska jobba på onsdag så Therese och jag stannar kvar och åker och hälsar på bror min med familj.
Ulrica är fortfarande kvar med madison så vi får träffa lilla snuttan också.
Ska bli kul att ses.

Leffe håller på att fixa altan taket så det inte ska regna in.
Ska bli skönt när det är klart.
Just nu så är allt som en stor arbetsplats.

Sommaren håller på att ta slut :(
Inte kul och det märks i min kropp.
Jag som kunnat minska ner på alla mina värktabletter och det har varit sååå befriande.
Länge sedan jag kunde göra det kan jag säga.
Men det va nog våran USA vistelse som gjorde det så bra.
Gud vad jag längtar tillbaka dit.
Bästa semestern på väldigt länge.
Minnena kommer vi bevara länge.

Nej mina goda vänner nu måste jag i säng.
Har bara ett par timmar att sova i min älskade säng.
Kl ringer 05.00 :(

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0