Min dag....

Tack alla för Grattis hälsningarna!
Jag vaknade av presenter och blommor på sängen :)

Jag fick en bärbar dator av Leffe!!!!!!!
Helt otroligt roligt.
Fick ont i bröstet när jag såg vad han gav mig, blev så chockad.
Men jag är superglad:)

Therese gav mig en jätte fin halsduk/sjal och blommor från min käre far.
En fin flaska vin av svärfar.

Känner att jag blivit uppvaktad idag och jag är sååå nöjd.
Kunde varit bättre väder men vad gör det när jag fått en dator att pilla på ;)
Regn hela em men vi lyckades ta en prommis med vofflan när det va fint.

Älskar min familj så otroligt mycket.
Therese hjälpte mig att göra en ny blogg så jag kommer lämna denna tyvärr.
Men en länk kommer att ligga ute.
Ska fixa det ikväll när hon kommer hem.

Vi ska äta kräftor ikväll!!!!
Såå mumsigt gott.
Jag skriver kanske mer senare på min nya blogg.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0