Fin besök

Nu har vi haft besök av Thore och hans dotter kerstin.
Jätte trevligt och sååå härligt att få träffas igen.
Gulligare människor får man leta efter.
Fick en jätte fin blomma som heter Hidden Love.

Jag fyller ju år i morgon ;)

Nu så har Leffe och Therese åkt in till stan för att göra mig glad i morgon:)
Får se vad man får, spännande.

Har varit på fastlandet och träffat Gunnar med familj.
Passade på nu när Leffe skulle jobba och Therese skulle till sjukgymnasten.
Åhhhh vilken söt tjej Madison är.
Längtar massor att få ett eget barnbarn nu.
Glad och go hela ungen.
Ulrica är en underbar mamma och att få träffa dom innan de åker tillbaka till USA igen va sååå skoj.

Ja visst jag glömde säga att jag fick ju träffa mina älskade döttrar med.
Sofie börjar bli en tjockis nu men såååå underbart söt mage.
Nathalie bodde vi hos så lite tid med henne blev det också.
Men de kommer ner om en vecka och firar pappsen så då ses vi igen, puss på er


Nu ska jag bara ta det lugnt en stund inna jag ska börja baka en tårtbotten.
hej hopp alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0