Dålig uppdatering...

Ja det har varit dåligt med bloggandet för min del.
Har gjort väldigt mycket hela sommaren och orkat inte att skriva.
Varit i USA i 3 underbara veckor hos Linda och Daryl.
Rest till Texas i 4 dagar och vädret va toppen hela tiden.
Sett min första Baseball match och det va riktigt roligt.
Vädret va fint med sol och 32- 40 grader hela tiden.
Sååå skönt för min kropp.
Jag kunde halvera mina tabletter och det va hur skönt som helst.
Tänk om jag stannat längre?
Då kanske jag kunde slutat helt.
Men vem vet.

Väl hemma så va Nathalie och Alex och deras hund Idun här en hel vecka.
Såååå mysigt kan jag säga.

En annan sak är att jag ska bli MORMOR!!!!
Hörde ni det?
Jo det är sant.
Sofie och Filip ska bli föräldrar i slutet på januari/början på februari.
Jag säger bara LYCKA TILL!
Jag är så glad för deras skull.

Mycket har hänt med Therese rygg till det bättre :)
Nu på torsdag ska hon till en ryggklinik i sthlm.
Leffe följer med så han kan berätta allt som hänt.

Själv så mår jag kasst nu.
Har fått yrsel som gör att när jag ligger ner så snurrar det hela tiden.
Jag måste erkänna att jag är orolig vad det kan vara.
Har gråtit mest hela dagen och mått jätte dåligt.
Väntar på en remiss till öron för det kan ha att göra med balansen och något om kristaller.
Vad vet jag?

Leffes pappa har varit här en hel vecka och det har varit jätte mysigt.
Han har fått åka båt med Leffe 2 dagar och det va roligt för honom.

Om 2 v fyller Leffe 50 år och vi ska ha kräftskiva som vanligt.
Alla vänner kan inte komma och det är ju alltid trist men det kan vara svårt att få ihop många på samma dag.
Men det blir säkert lika trevligt som alltid.
Hela familjen är samlad och det är det viktigaste.

Jag ska försöka bli lite bättre på att blogga nu men jag lovar inget.

Kram till er alla <3


Kommentarer
Postat av: Tess

Det va på tiden mamsen !

Fortsätt att blogga nu, du behöver skriva av dig <3

Och det kommer bli bättre, du måste tänka positivt!

Love u!!!! <3

2011-08-14 @ 20:25:06
URL: http://theresenellmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0