Sol :) och feber :(


Idag har det varit en underbart solig dag.
Vaknade av att jag va jätte yr och nästan ramlade omkull när jag skulle kliva ur sängen.
Men jag är ganska envis så jag satte på mig kläderna för att ta en promenad med Vofflan och Leffe.
Gick inte så långt kanske 2 1/2 km.
Kom hem och tog tempen och den visade att jag hade 38 graders feber :(
Inte så konstigt att jag kände mig yr.
Tog det lite lugnt och vilade en stund i soffan.
Sedan efter någon timme så satte jag igång med att fixa gästrummet.
Leffe bar ut garderob och bokhyllor och alla saker jag packat ner.
Så nu kan vi sätta igång att spackla.
Men det får vi börja med i morgon.
Det kommer bli såååå fint :)
Längtar till det är klart.

Hoppas att jag är bättre i morgon.
Sov gott alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0